Va a Cannes (obté el Champagne sobre gel) | CAT.rickylefilm.com
El maquillatge

Va a Cannes (obté el Champagne sobre gel)

GLAMOUR va Cannes (treure el xampany en gel)

GLAMOUR dolls fora a Cannes durant 24 hores amb el proveïdor oficial de xampany per al Festival de Cannes des de 1993, Piper-Heidsieck, per al dia en la vida d'una estrella de cinema.

Com a colofó ​​a un sorprenent 24 hores a Cannes, vam tenir una petita empresa de la llista A en el nostre vol de tornada a Heathrow, com hem vist Rita Ora assegut a primera fila a l'avió (bé, just després que el pilot, és clar).

Aquí és com vam passar les nostres últimes hores:

[Refilo id = "467602718266499072"]

La nostra experiència Cannes pot haver arribat al final, però a mesura que el festival segueix estarem segur de mantenir i li ofereix tota l'acció de la festa, de la qual més es parla sobre les pel·lícules i els partits amb més estrelles als vestits més impressionants.

Així que hagi de Piper-Heidsieck que flueix!

El dia d'avui, escrivim.

Ens unim als nostres amfitrions Piper-Heidsieck a la catifa vermella de Cannes ahir a la nit, on caminem fins els famosos graons al costat de la talla de Cate Blanchett, Kit Harrington i Amèrica Ferrera al Com ensinistrar un drac 2 estrena.

Cate Blanchett es veia espectacular en una sèrie de Givenchy sense respatller.

[Refilo id = "467357051052896258"]

Mentrestant, Amèrica Ferrera es targetted per sèrie ucraïnès periodista bromista Vitalii Sediuk que va causar una escena pujant pel vestit de l'actriu, mentre que posar per a la fotografia.

El 'periodista' es va separar per guàrdies de seguretat, com les estrelles de la pel·lícula de DreamWorks miraven amb confusió i commoció, i Ferrera semblava visiblement alterat per l'incident.

Vam veure co-estrella Cate Blanchett demanar repetidament Ferrera si estava bé seguint l'assalt però l'actriu va continuar fins a la catifa vermella com Sediuk es va deixar portar.

Un cop dins el teatre ens va unir estrelles de la pel·lícula per veure la pel·lícula, després de posar per a les nostres pròpies referències a la catifa vermella, és clar.

[Refilo id = "467351541788446721"]

Després de la pel·lícula va ser de tornada a l'hotel per a més Piper-Heidsieck Champagne i el sopar al Majestic.

[Refilo id = "467465073771163648"]

El 16 de maig 2014 escrivim.

És 17:25, hora de Cannes, i fins ara hem tingut un dinar de xampany a la platja, es va registrar en el famós Majestic Hotel a la tira de Cannes, tenia els cabells i maquillatge realitzat per un equip de professionals i ara estem escriure aquest; amb vista a la catifa vermella del festival de la nostra finestra, que estarem caminant en tan sols unes hores.

[Refilo id = "467286018828537856"] [id refilo = "467317647458467841"] [id refilo = "467307544072167425"]

Manténgase en sintonia per veure que detectem a la catifa vermella aquesta nit.

El 15 de maig 2014 escrivim.

Alguna vegada es va preguntar el que és en realitat com per sortir de viatge a Cannes durant el festival de cinema, aconseguir glammed i caminar per la catifa vermella amb les estrelles?

Tan. Tenir. Nosaltres. I ara anem a esbrinar - durant 24 hores estarem colpejant la tira de Cannes per prendre el sol (i veure les estrelles) amb el proveïdor oficial de xampany per al Festival de Cannes des de 1993, Piper-Heidsieck.

En el temps de 24 hores estarem assaborint això:

I fer-se amb els gustos de:

(Esperem).

Seguiu el nostre viatge viuen al Twitter @GlamourMagUK i segueixi @PipercannesUk proveïdor oficial Champagne per actualitzacions del festival i informació privilegiada. Veure les nostres actualitzacions mitjançant la recerca #PiperCannes.

Salutacions!

Tot està tornant molt atractiva a la Riviera