Últimes notícies del festival de cinema de Cannes 2018 | CAT.rickylefilm.com
L'estil

Últimes notícies del festival de cinema de Cannes 2018

Cannes recent

Aquest any, estem informant en directe des de Cannes amb Calvin Klein Euphoria per dir-li el que és realment com al festival de cinema més de moda de l'any.

Dia 3 El festival és tot just en marxa, però per desgràcia, ha arribat el nostre últim dia a Cannes. I amb ell, el sol. Sagnant típic. No obstant això, en les últimes 24 hores, hem aconseguit moltes coses fabuloses: hem ballat amb Cara Delevingne, xerrem amb Carey Mulligan per la seva mare i demanem servei d'habitació a l'Hotel Martínez a rougly 3.30 del matí.

Després de xerrar a CK One privilegiada Bip Ling sobre totes les coses de maquillatge, i s'estan realitzant en off pel geni del maquillatge, el cap CK color maquillatge artista Hung Vanngo, ens dirigim a terme algun tipus d'acció catifa vermella.

Tots els vestits i es col·loca a la catifa negre de Calvin Klein, a punt per parlar amb les estrelles. Elegant bonic, no? De debò, no. Bufava un fort vent i amb pluja torrencial. Però mentre que Nicole Kidman no volia quedar-se per xatejar (molt sensible), Carey Mulligan, Rooney Mara i Naomie Harris tots van desafiar la pluja per parlar amb nosaltres sobre les dones en el cinema.

Anem a publicar vídeos oh-tan-aviat així que estigueu atents a escoltar tot sobre inspiracions femenins dels tres Beautys '.

Després de dues hores en el no tan glamurós però encara súper elegant catifa negre CK, estàvem preparats per prendre una copa o tres de xampany. Ara fora de servei, vam poder gaudir d'una de les famoses festes de Cannes. Així que imagina la nostra alegria quan ens va unir a la pista de ball per res menys que Cara Delevingne, que sembla super-elegant amb un esmòquing negre de lluentons amb un copete imponents. Podem confirmar - aquesta noia es veu encara més bella en la vida real. I és un dels més famosos de peus a terra que hem tingut el plaer de conèixer. Estava disposat a parlar, ballar i fer fotos amb qualsevol persona que s'hi va acostar. Amb Rita no a la ciutat, potser ella estava a la recerca d'un nou Wifey? Estàvem contents de ser voluntari. Ella ens va parlar de les seves aspiracions per actuar i cantar, donant a entendre que ella podria passar de modelatge en un futur no molt llunyà. Abans que es retiri però, ella va estar d'acord en un posat amb nosaltres. Perfil d'= ordenats.

[HTML ##

Nova #Cannes partit PAL: bellesa suprema @caradelevingne twitter.com/GlamourMagUK/s...

- La revista Glamour UK (@GlamourMagUK) de 16 de maig de, 2013 ##]

Després d'una tarda-nit croque-monsieur (., Quan a França) a la nostra habitació a les 4 de la matinada, en diem una nit - despertar aquest matí per trobar el sol brilla per a les nostres últimes hores Cannes. Anem a signar ara fora a anar a fer un últim passeig pel assolellat passeig de la Croisette.

Oh, merda, que està a bots i barrals altra vegada. Meravellosa.

Dia Dues nostra missió aquest matí per esbrinar com viu l'altra meitat. (Leo segueix sent un no-show en les nostres vides, per cert, no és que ens Care). Un passeig pel Boulevard de la Croisette (sota el plugim) ens porta al festival adequada, on una gran escala amb catifa vermella condueix a una de les pantalles. Ahir a la nit s'omple d'estrelles encapçalat per obtenir un primer cop d'ull al gran Gatsby (si encara no ho havien agafat una mostra després del seu llançament a principis dels Estats Units, que és). Aquest matí, l'única celebritat a la vista és el gos Pudsey, de BGT fama, que està sent portat al voltant en el que només puc descriure com un Papamòbil gosset.

Ara als iots - tot i caminar molt lentament cap amunt i cap avall els diversos embarcadors, no hi ha invitacions iot bandes eren pròximes. El sol fa la seva aparició, però, i de cop i volta està clar el que fa tan fabulosa Cannes: les altes temperatures Rivierra i el mar blau clar. C'est magnifique. Un lloc de dinar amb un got de blanc va de tres bé a parfait quan Les Lumineers entaular una cançó al costat de nosaltres. Es pot sentir a sis segons de la seva cançó en la repetició en el nostre post Vinya.

(Pensem que estarà d'acord, vam triar els sis millors segons).

Malauradament, ara és tornar a la feina anem: aquesta nit estarem entrevistant als gustos de Carey Mulligan, Nicole Kidman i Naomie Harris en la festa de Projectes / Cinema Independent de Calvin Klein Euphoria per celebrar les dones en el cinema, conduït per Francisco Costa, director creatiu de Calvin Klein. És una vida dura.

DIA UN Anem a treure això de la manera primer de tot: no hem vist Leo encara. És el dia d'obertura del Festival de Cannes 2013 i Leonardo DiCaprio està definitivament a la ciutat (aquesta foto va ser presa d'ell aquí - encara que no sembla estar plovent a bots i barrals o bufar un vent huracanat, que els puc assegurar que, és). No obstant això, aquesta imatge a una banda, encara hem d'aplaudir ulls sobre Jay Gatsby, l'home del moment, l'home tots al poble està parlant.

Però a part de la Leo si no es presenta, ha estat força fabulosa fins al moment. En el nostre avió aquí eren Naomie Harris i Rooney Mara (no està malament companys de vol). També hi havia un tou blanc Shih Tzu que tenia el seu propi seient. A l'arribada al Hotel Martinez, ens trobem amb uns 100 observadors de celebritats que, com es pot imaginar, eren bastant contents quan el nostre cotxe es va aturar i va baixar. O no. Ells es posen més excitat, però, per Cara Delevingne, que va arribar al nostre hotel a pocs minuts després que vam fer.

Aquí hi ha el moment en què vam arribar a l'hotel.

Aquesta nit vam veure la talla de Julianne Moore i Fan Bing Bing es va dirigir a una festa de la nit d'obertura, mentre ens bevíem xampany al bar de l'hotel tractant de tenir el valor per sortir a l'aiguat. Permeteu-nos dir-li: Cannes en la pluja és més o menys el mateix que en qualsevol altre lloc sota la pluja - gent corrent xocar para-sols i tractant de trobar un lloc per menjar / sortir de la pluja / arraulir i plorar. No hi haurà iot de salt per a nosaltres mentre continua aquest clima, així que mentre ens asseiem a terme la tempesta en la comoditat de la nostra habitació d'hotel, aquest és el més proper estarem rebent a Leo.

Abans d'anar-nos, escrivim.

Ens dirigim a Cannes amb Calvin Klein per aconseguir que totes les xafarderies en viu des del festival de cinema més de moda de l'any.

Nicole Kidman, Rooney Mara, Carey Mulligan, Naomie Harris i Lynne Ramsay S'han de celebrar en una festa 'dones en el cinema' al festival de Cannes d'aquest any, organitzada per l'IFP (Projecte Cineasta Independent), Calvin Klein Collection i l'eufòria de Calvin Klein.

Estarem informant des de la catifa vermella ia l'interior del partit, així com la localització d'estrella en els primers dies de la festa.