Parelles que van convertir la seva relació duna nit en una relació | CAT.rickylefilm.com
L'esdeveniment

Parelles que van convertir la seva relació duna nit en una relació

Quan això informal en circuit es converteix en amor de llarga durada

Amb el sexe de barril només un cop immediatament, és fàcil sentir que estem enmig d'un apocalipsi de cites (aplaudiments perquè, Yesca). Però no tot està perdut: la investigació mostra que el 27% d'una sola nit en realitat condueixen a relacions reeixides. I mentre, sí, l'alcohol juga sovint una banda, aquests lectors GLAMOUR va trobar que una parella ocasional en circuit pot convertir-se en molt, molt més...

1. "Durant el viatge, em vaig quedar a un hostal a Austràlia. Una nit, em vaig trobar amb Sam, que hi era també. Vam beure, coquetejar i vaig acabar en una llitera en un dormitori buit. Em vaig escapar a la meva habitació, però el dia següent va venir a preguntar si volia passar l'estona. Vam acabar viatjant junts, i set anys i mig després, estem casats ". Mel, 28
  2. "Jo acabava de baixar d'un vol i va ser totalment jet-lag, però els amics insistit arrossegant cap a fora per a una nit a la ciutat. Prenem el tub en el centre de Londres, i vaig veure un noi calent assegut pel seu compte en la nostra carro. Encoratjats pel coratge holandès, que li va dir que tenia 'misteriosos ulls. Es va posar a riure, ens van donar parlant, i ell es va unir a nosaltres en la nostra nit (llavors vam acabar de nou al seu). Al matí següent em ous fet, i hem estat inseparables des de llavors ". Sarah, 26
  3. "Vaig conèixer a Scott en un club. Jo era, per així dir-ho, 'acostumat' a una sola nit per aquell temps, de manera que després que ens vam besar a la pista de ball, vaig dir, 'Anem de nou a la seva o què?' Em va cridar el nom equivocat per a tot el trajecte en taxi, i de tornada al seu, vam haver de parar a mitjans d'actuar tant a vomitar. Va ser horrible. Al matí següent, em va deixar amb res més que una instrucció per trobar-ho en Facebook. Bona treball que va fer. És el nostre aniversari de quatre anys abans ". Aimee, 28
  4. "Després que s'acaba per un home la setmana abans que era a causa de conèixer als seus pares, vaig decidir curar la meva angoixa amb una mica de rebot sexe. Vaig començar a lliscar i van donar xerrant amb un noi guapo, educat, que va suggerir begudes al dia següent. I deixat clar el que volia des del primer moment, i que va obligar a la bonificació:.. Ell també va passar a ser intel·ligent, divertida i amable ara hem viscut junts durant cinc anys ". Laura, 30
  5. "En una nit uni, vaig veure a Jake - el noi amb el qual havia tingut un amor amb tota terme -.. I finalment va fer un moviment Acabem de tornada en els meus passadissos i vam arribar al capdavall L'endemà, em vaig despertar a les les 9, de coll alguna Pro Plus i va anar a la meva feina a temps parcial, pensant que mai havia sentit d'ell una altra vegada, però la nit següent, va sonar l'intercomunicador -. Jake era 13 anys després, estem casats amb un nadó.. " Caroline, 33