Viatge per carretera a Borgonya: revisió de la sèrie BMW 2 | CAT.rickylefilm.com
El cabell

Viatge per carretera a Borgonya: revisió de la sèrie BMW 2

El viatge per carretera a GLAMOUR Borgonya, França

Quan GLAMOUR se li va oferir un viatge amb BMW al seu roadtest convertibles Sèrie 2, no estava segur que era el candidat adequat. Principalment perquè els dos cotxes que han estat amos en la meva vida tenen tant pertangut als pensionistes. No em malinterpretar, em va encantar meus 20 anys d'edat, VW Polo; em recordava al meu avi cada vegada que el conduïa. Però quan va arribar a l'actualització de les meves rodes, i els veïns octogenaris dels meus pares va passar a estar mirant per vendre la seva Agila Vauxhall, semblava que la compra òbvia. Així que ja veus, ho faig conduir cotxes. Només cotxes OAP.

No obstant això, la temptació d'un convertible atractiu, més la frase 'tast de vins a Borgonya' era tot el que va prendre per a mi oblidar que jo no condueixi cotxes frescos i donar d'alta al meu marit com el meu acompanyant per al viatge. A més, aquest treball Top Gear encara va, oi? (Un FYI als oncles de la BBC: Sempre que viatge amb aperitius així que no hi ha possibilitat que em 'anar Clarkson després de la filmació d'un llarg dia de treball.)

He d'admetre que estava una mica preocupat pel maneig d'un cotxe més potent més gran que el que jo estic acostumat. Però no havia de haver-me preocupat. Una volta de prova al voltant del bloc va demostrar com a prova d'idiotes va ser la sèrie 2. El seu ordinador incorporat (inclòs l'acoblament USB on es pot connectar el seu telèfon) i Navegació satèl·lit fos fàcil d'usar, i l'ala-miralls que s'inclinen automàticament per mostrar la vorera quan estàs d'estacionament en paral·lel immediatament ho va fer al 'top 5 coses que farien la vida més fàcil llista '.

Així que, armats amb una llista dels nostres destins, prenem l'Eurotúnel de Folkestone a Calais, i en cotxe des de Calais a Epernay a la regió de Champagne (que va tardar dos hores i mitja) per complir amb els nostres companys roadtrippers per dinar. Una bonica ciutat al nord-est de França, que és el lloc on - vostè ho va endevinar - xampany de França es produeix. Moltes de les cases es basen en la Rue de Champagne, i la majoria d'ells s'executen visites i degustacions. Hem tingut un recorregut pels cellers de la Casa Castellane (http://www.castellane.com/en/visites), que és una mica fora de l'avinguda principal, però té una torre de 66m distintiu. Per descomptat, només els passatgers de poder aprofitar al màxim el segment de degustació de la gira, semblava que només dret a comprar una ampolla de provar en una data posterior...

Tornar a la carretera, que era tres hores a la nostra destinació final (o exem, quatre, si, com nosaltres, la recerca d'una estació de servei oberta en el camp francès es converteix en un Senyor èpica de l'estil dels anells d'aventura. Una cosa que puc respondre per dir que el BMW maneja molt bé a la pista de terra negada ens trobem en en un moment així que va ser una gran prova -.. Tant del cotxe i el meu matrimoni mesos d'edat de totes maneres, aquesta nit arribem al castell de Lugny ( www.lugny.fr), un impressionant castell segle 16 a la regió de Borgonya amb motius absolutament magnífics, amb una torre en ruïnes, una piscina al una cova, paons a la gespa i un fossat. Nois, hi havia un fossat. I no puc parlar sobre aquest lloc.

Amb els cotxes ara de forma segura al garatge durant la nit, anem al llit a l'hotel per a un menú degustació gourmet de sis plats amb vi joc. Encertadament pels voltants aristocràtiques, vam menjar com a senyors, entre els quals destaquen les gambes a la graella amb arròs i julivert carn bourguignon. Era tot el que podíem fer per arrossegar nosaltres dalt al nostre llit amb dosser.

El segon dia no va començar amb el més optimista de temps, però estàvem decidits a veure alguns de la zona i va aconseguir accentuar la unitat de Chablis (40 minuts del castell de Lugny) amb una mica d'acció convertible. Un procés d'un sol botó, que era súper ràpid per aconseguir el sostre del cotxe cap avall - i l'esquena fins a deu minuts més tard quan va començar a ploure de nou.

De tornada a l'hotel, un productor de vi local va organitzar una degustació de vins de les espelmes dels set vins produïts a la seva finca La Croix Montjoie a Vézelay. Punta dels Blaggers de primer ordre que es va dur: vins Vézelay són la nova opció per a l'amant exigent Chablis. (Siéntase lliure de passar que un en la seva pròxima conversa 'el que el vi aconseguirem?' Amb els amics.)

A continuació, ens dirigim a Auxerre per sopar a Le Jardin Gourmand (en els taxis, l'opció de venda degustació de vins atenció a la conducció més per dia), on d'alguna manera vam aconseguir coses per una altra - totalment deliciós - menú degustació.

L'endemà, ens vam separar el viatge de tornada de cinc hores a Calais amb un viatge a Vézelay, una vista del patrimoni mundial de la UNESCO que té carn de jactància sense fi per la seva alimentació Instagram. A continuació, es va programar una parada per dinar a Reims abans d'agafar l'Eurotúnel tornar a Folkstone, que a part de ser més ràpid que el ferri, té l'avantatge afegit de fer que se senti com si estigués James Bond quan es condueix el cotxe al tren.

Arribem de tornada a Londres el dilluns a la nit, cansat i ple de formatge. Però el cotxe seguia sent còmode després de setze hores al cotxe durant els tres dies anteriors, i sens dubte apreciat la suavitat de la cursa durant els llargs recorreguts per autopista (si alguna vegada has tingut un cotxe, on les mans es continua vibrant des del volant Poc després d'arribar a casa, sabrà el que és un regal del cel que és això.) Tot el que va quedar va anar a obrir una esquerda en el nostre formatge de records i vi negre, i començar a planificar el nostre proper viatge en acte.

Per obtenir més informació sobre BMW, aneu a: http://www.bmw.co.uk